پایان نامه رشته مهندسی معماری

دانلود پروژه طراحی پژوهشسرای دانش آموزی

پروژه معماری : مرکز علمی – پژوهشی کودکان (پژوهشسرای دانش آموزی)

پایان نامه معماری جهت اخذ درجه کارشناسی

بخشی از پروژه :
بیان مسئله
ایجاد بستر و زمینه درجهت تغییر نگرش نسبت به مسئله آموزش و یافتن راهکارهای عملی برای انطباق مسئله پژوهش با نحوه آموزش تئوریک فعلی می باشد. اگر جهان امروز را با دنیای ۱۰۰ سال پیش مقایسه کنیم با پیشرفت های خیره کننده ای در علوم, بازرگانی, خدمات پزشکی, ارتباطات و زمینه های بیشمار دیگر روبرومی شویم.
اما چون به مدرسه در هر کجای ایران سر بزنیم, با شگفتی بین کلاس درس صد سال پیش با امروز تفاوتی احساس نمی کنیم, دانش آموزان درردیف های پشت سر هم نشسته, مداد و کاغذ در دست, هر چه معلم پای تخته سیاه می گوید و می نویسد, با شتاب یادداشت می کنند که آنها را به حافظه سپرده و در زمان امتحان به سرعت پس دهند.
در حالی که به واسطه پیشرفت علوم و فنون بسیاری از امور تغییر کرده است , اما کم یا بیش آموزش و پرورش و شیوه یادگیری دانش آموزان و تدریس معلمان همانطور دست نخورده باقی مانده است. وسعت علوم و حوزه های آموزشی, گستردگی مفاهیم و سرعت انتشار اطلاعات, نیاز به نگرشی نو در عرصه آموزش و پرورش را عیان می کند.
دنیای امروز در حال تبدیل شدن به یک شبکه ارتباطی برای انتقال افکار و اطلاعات است. همگام شدن و بهره گیری از این حالت با روش های رایج آموزشی ما و با استفاده از فضاهای آموزشی معمول تطابق ندارد و عدم کارایی روش های فعلی در نظام آموزشی, مخصوصا درسال های اخیر روشنتر شده است. بحث نظام آموزشی و تغییرات آن در کشور ما به سبب شرایط خاص فرهنگی و اقتصادی بیانگر یک نیاز اجتماعی است …

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی:  مرکز علمی – پژوهشی کودکان (پژوهشسرای دانش آموزی)
تعداد صفحات پروژه : ۲۱۵
مقطع علمی :  کارشناسی
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: دارد چکیده: ندارد
مقدمه: ندارد
تصویر: ندارد
منبع: دارد سال پژوهش: ۱۳۸۷
حجم فایل: ۸٫۸۲ مگابایت
رشته های مرتبط با پروژه: معماری

.

دانلود پروژه :

در صورت تمایل به خرید این فایل به واتساپ ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴ پیام بفرستید

.

مطالب مرتبط:

 دانلود پایان نامه و پروژه معماری

دانلود مقالات معماری با ترجمه فارسی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا