دانلود رایگان گزارش کارآموزی

دانلود رایگان گزارش کارآموزی حسابداری در دانشگاه آزاد

دانلود رایگان گزارش کارآموزی حسابداری در دانشگاه آزاد

دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته حسابداری

.. دانلود گزارش کارآموزی

.

————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ”  گزارش کارآموزی حسابداری در دانشگاه آزاد ” بدین شرح است:

با توجه به رشد روزافزون جمعیت جامعه انسانی و فعالیتهای اقتصادی آن در سالهای اخیر نیاز به حسابداری در رشته‌های مربوط به آن را در جامعه‌ای امروزی به یک مسئله جدی مبدل ساخته است و صاحب‌نظران را برآن داشته که در مورد توسعه و گسترش این حرفه بااهمیت فکر اساسی نمود و تلاش پرثمری را در این مورد ارائه نمایند هدف ما از این کارآموزی یادگیری حرفه حسابداری به صورت علمی و آشنایی دانشجویان با طرز روابط و رفتار قوانین سازمان‌ها و مؤسسات می‌باشد. و تا به هنگام ورود دانشجویان به بازار کار بتوانند با اعتماد به نفس کافی عمل نمایند.

آشنایی کلی با مکان کارآموزی
تاریخچه سازمان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در تیرماه سال ۱۳۷۲ با سعی و تلاش فراوان مسئولات شهر شروع بکار نمود فعالیت آموزشی این واحد عملاٌ از مهر ماه ۱۳۷۳ با پذیرش ۱۷۵ نفر دانشجو در رشته تحصیلی زراعت و اصلاح نباتات و ۵۲ نفر در رشته کاردانی کامپیوتر آغاز گردید.
فعالیتهای ساختمانی این دانشگاه در سال ۱۳۷۵ شروع و با فضای به وسعت ۷۲۰۰ متر مربع در مهرماه ۱۳۷۷ مورد بهره‌برداری قرار گرفت زمان اندکی نگذشت که این واحد با پیگیری‌های مستمر رئیس سابق واحد آقای دکتر رجایی با تلاشهای شبانه‌روزی خود بال و پر گسترده و با ۱۳ رشته و با فضای آموزشی بیش از ۷۷۶۰ متر مربع و بالغ بر ۳۶ نفر عضو هیئت علمی تمام وقت خدمات علمی و فرهنگی خود را ارائه نمود.

————-
مشخصات گزارش:
 
عنوان گزارش : گزارش کارآموزی حسابداری در دانشگاه آزاد
قالب بندی :  PDF
 
قیمت : رایگان
 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا