دانلود گزارش کارآموزی

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در بیمارستان

گزارش کاراموزی حسابداری در  بیمارستان

مشخصات گزارش :
عنوان فارسی: گزارش کارآموزی واحد مالی بیمارستان
تعداد صفحات : ۶۳
مقطع علمی : کارشناسی
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: دارد منبع: دارد
حجم فایل:  ۱۲۰ کیلوبایت  

.

بخشی از گزارش :
فهرست

مقدمه

الزامات اجرای طرح

ب ) پیشینه علمی و تجربی

اطلاع رسانی، آموزش و توجیه کلیه افراد درگیر (فرهنگ سازی)

تعیین اهداف و استراتژیهای سازمان

تعیین ریز فعالیتها

تعیین بهای خدمات پرسنلی

تعیین نرخ خدمت

تنظیم توافقنامه و اجرای آن

نظارت و ارزیابی

شرایط لازم برای عضویت در هیات رئیسه بیمارستان

شرح وظایف هیات رئیسه

شرایط عمومی در مورد پست مدیر عامل

شرایط احراز پست مدیر عامل

شرح وظایف کلی مدیر عامل

شرح وظایف اختصاصی مدیر عامل

بودجه ریزی عملیاتی

اصول و چارچوب نحوه بررسی و تنظیم تشکیلات بیمارستانهای Pilot

نحوه تنظیم بیمارستان پایلوت

نمونه چارت تشکیلاتی بیمارستانهای پایلوت ۱۰۰ تخت خوابی براساس ضریب ۷/۱

واحد فناوری اطلاعات

واحد بودجه و امور مالی

سیستم جامع مدیریت اطلاعات بیمارستانی

۱ ) سیستم پذیرش

۲ ) سیستم اطلاعات

۳ ) سیستم تصویر برداری (شامل رادیوگرافی، سونوگرافی، CT, MRI)

۴ ) آزمایشگاه قسمت بیماران سرپایی

۶ ) داروخانه (فروشگاه داروئی)

۱۰ ) سیستم مدیریت بخشها

۱۲ ) سیستم حساب ر سی و ترخیص بیمار

۱۴ ) سیستم مدیریت بیمارستان

۱۵ ) سیستم دبیر خانه و نامه نگاری

۱۶ ) سیستم حسابداری مالی و حسابداری قرار دادی

۱۷ ) سیستم حسابداری پزشکان

۱۸ ) سیستم صندوق درمانگاه

۱۹ ) سیستم پرسنلی و حقوق و دستمزد

۲۰ ) برنامه اموال

۲۱ ) اورژانس

۲۲ ) پذیرش درمانگاه

۲۳ ) کتابخانه

۲۴ ) مدیریت پرستاری

مراحل حسابداری

کنترل داخلی سیستم دستمزد و حقوق

تراز نامه Balance Sheet

انبار داری و انبار گردانی

تقسیم بندی انبار از نظر کیفی

حسابداری اعضای کمیته انبار گردانی

۶ ) کارشناس مدعو

منابع و ماخذ

———-

مقدمه

یکی از مشکلات اساسی بخش دولتی در بسیاری از کشورها این است که برونداد مورد انتظار از افراد یا واحدهای ارائه دهنده خدمات (نظیر بخشها، بیمارستان ها یا واحدهای مراقبت اولیه) در قبال اعتبارات اعطا شده به آنها تعریف نشده است. بخش دولتی بر مبنای حسابداری نقدی کار می کند؛  تنها چیزی که از نظر درستکاری و پاسخگویی اهمیت دارد این است که هزینه ها به نحو صحیحی صرف شده و به هدر نرفته باشند. اینکه تا چه حد بروندادی به ازای این سرمایه حاصل شده است؛ در درجه دوم اهمیت قرار می گیرد و معمولا هرگز محاسبه نمی شود. معنای این امر آن است که کارائی، اندازه گیری نمی شود و در نتیجه به سختی می توان دریافت که به چه میزان پیشرفت ایجاد شده است. این مسئله در مورد برابری نیز صدق می کند زیرا بخش دولتی سنتی، نمی تواند بخوبی تعیین کند که چه کسی از این برونداد بهره مند می شود.

در این میان یکی از مهمترین ابزارهای که می تواند در ایجاد تعهد در بین سطوح مختلف یک تشکیلات موثر باشد توافقنامه هایی است که بین این بخشها به ثبت می رسد و بوسیله آن علاوه بر واضح کردن حدود وظایف و انتظارات موجود بین طرفین، این حدود و وظایف جنبه قانونی و حقوقی به خود می گیرد. بحث پرداخت بر عملکرد عمدتا شامل تهیه، تنظیم و عقد توافقنامه هایی است که بالتبع بحث نظارت و ارزیابی نتایج کمی و کیفی اقدامات انجام شده در قالب پیمان و تعهدات طرفین را نیز در پی خواهد داشت.

«مدیریت عملکرد کارکنان» روشی است که اگر چه طور ظهور آن پدیده تازه ای نیست ولی در دو دهه اخیر بطور جدی و با یک نگاه کاملا نو مورد توجه قرار گرفته است. احتمالا دلایل این رویکرد درباره، برخی خصوصیات منحصر به فرد این روش است که آن را از دیگر روشها متمایز می کند. مدیریت عملکرد کارکنان را می توان در یک محیط با حداقل پیش زمینه های لازم به اجرا در آورد، در نتیجه در بیشتر سازمانها قابل پیاده کردن است. این روش مدیریت منابع انسانی نظام مند بوده و در صورت طراحی مناسب، نتایجی را در حداقل زمان ممکن ارائه می کند. عقد توافقنامه می تواند ابزاری برای اجرای سیاستها و ایجاد انگیزش ها جهت بهبود توزیع، بکار گیری و هزینه، اثر بخشی خدمات سلامت باشد…

.

خرید گزارش کارآموزی :

.

مطالب مرتبط:
دانلود گزارش کارآموزی

.

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– آیدی تلگرام پشتیبانی: collegeprozheh@

– تماس با واحد پشتیبانی: ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴

– ساعات تماس: ۹ صبح الی ۱۸ عصر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا