دانلود رایگان گزارش کارآموزی

دانلود رایگان گزارش کارآموزی مهندسی صنایع

گزارش کارآموزی رایگان مهندسی صنایع و مدیریت صنعتی در شرکت میزان گستر رایانه

 دانلود گزارش کارآموزی

.
.
 
————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ” گزارش کارآموزی مهندسی صنایع در شرکت میزان گستر رایانه ” بدین شرح است:

در این گزارش به تشریح فعالیت های شرکت میزان گستر رایانه خواهیم پرداخت. میزان گستر رایانه یک شرکت خصوصی می باشد و به عنوان آزمایشگاه همکار سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به ارزیابی انطباق کیفیت تجهیزات فناوری اطلاعات و صوتی- تصویری با استانداردهای مربوطه می پردازد.

علاوه بر قسمت اداری شرکت که به تشریح آن می پردازیم، قسمت اصلی این گزارش به معرفی آزمایشگاه ها و استاندارد هایی که بر اساس آن ها آزمایش ها طراحی شده اند، اختصاص سازگاری ) EMC داده شده است. در شرکت میزان گستر رایانه آزمایش ها به دو دست کلی به بررسی سازگاری EMC ایمنی ) تقسیم می شوند. آزمایشگاه ) Safety الکترومغناطیسی ) و الکترومغناطیسی سیستم های الکترونیکی و رایانه ای می پردازد و تجهیزات را از نظر تاثیر اختلالات الکترومغناطیسی (مغناطیسی و الکتریکی) محیط بر عملکرد آن ها و همچنین تاثیر متقابل آن ها بر محیط مورد ارزیابی قرار می دهد. همچنین آزمایش های آزمایشگاه ایمنی در جهت جلوگیری از آسیب یا صدمه ناشی از خطرات شوک الکتریکی ، مخاطرات انرژی ، آتش سوزی ، مخاطرات مکانیکی و حرارتی ، مخاطرات تشعشعی و شیمیائی طراحی شده اند.
جهت کالاهای CE 1380 رعایت الزامات فنی نشان /۳/ مطابق مصوبه هیئت وزیران مورخ ۶ وارداتی صوتی – تصویری و فناوری اطلاعات اجباری می باشد، و بر اساس آن آزمون ها مطابق استانداردهایی که رعایت الزامات آن ها طبق قوانین اتحادیه اروپا الزامی می باشد انجام می شوند.

 

————-

مشخصات گزارش:

عنوان گزارش : گزارش کارآموزی مهندسی صنایع و مدیریت صنعتی در شرکت میزان گستر رایانه

قالب بندی : word

قیمت : رایگان

 
 
 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا