دانلود پایان نامه اصول مهندسی سیستم های تعلیق و محرک
پایان نامه اصول مهندسی سیستم های تعلیق و محرک
جهت اخذ درجه کارشناسی
بخشی از فهرست مقاله:
فصل اول : انواع سیستمهای تعلیق و محرک
۱٫۱ : اکسل های عقب و جلو
۱٫۲ : سیستم تعلیق مستقل
۱٫۲٫۱ : نیازمندی های سیستم تعلیق
۱٫۲٫۲ : سیستم تعلیق طبق دار دوبل
۱٫۲٫۳ : سیستم تعلیق مک فرسون استرات و استرات دمپر
۱٫۲٫۴ : سیستم تعلیق بازوی کشنده اکسل عقب
۱٫۲٫۵ : سیستم تعلیق شبه بازوی کشنده اکسل عقب
۱٫۳ : اکسل یکپارچه
۱٫۴ : طراحی استاندارد موتور جلو
۱٫۴٫۱ : مزایا و معایب طراحی استاندارد
۱٫۴٫۲ : اکسل غیر محرک جلو
۱٫۴٫۳ : اکسل متحرک عقب
۱٫۵ : موتور عقب و مرکزی
۱٫۶ : محرک جلو
۱٫۶٫۱: انواع طراحی
۱٫۶٫۲: مزایا ومعایب محرک جلو
۱٫۶٫۳: اکسل جلو محرک
۱٫۶٫۴: اکسل عقب محرک
۱٫۷ : چهار چرخ محرک
۱٫۷٫۱: مزایا ومعایب چهار چرخ محرک
۱٫۷٫۲: انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودروهای شهری ومسافری
۱٫۷٫۳: انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودرو های باری و سنگین
۱٫۷٫۴ : چهار چرخ محرک دائمی؛ خودروی سواری در اصل جلو محرک
و… جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید.
چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه اصول مهندسی سیستم های تعلیق و محرک ” بدین شرح است:
در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمایید :
پشتیبانی سایت میهن همکار
شماره تماس:
۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)