دکتریکارشناسی ارشدمطالب خواندنینگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال

نرم افزار بررسی مقاله از نظر پلاجیاریزم

نرم افزار بررسی مقاله از نظر پلاجیاریزم

نرم افزار بررسی مقاله از نظر پلاجیاریزم

نرم افزار iThenticate معتبرترین و شناخته شده ترین سرویس چک کننده مقالات از نظر پلاجیاریزم است که توسط معتبرترین مجلات علمی در جهان استفاده می شود. معمولا به پژوهشگران پیشنهاد می شود که قبل از آنکه مقاله شان را به مجله ارسال کنند آن را ازنظر پلاجیاریزم چک کنند و چه بهتر که پژوهشگران مقاله خود را دقیقا با همان نرم افزاری که بعدا مجله از آن استفاده می کند چک کنند. علاوه بر آن, پروپوزالهای پژوهشی و پایان نامه ها هم از سوی دانشگاه ها پیشنهاد می شود که ازنظر پلاجیاریزم چک بشوند. 

این امکان فراهم شده است که پژوهشگران ایرانی با استفاده از این سرویس انتشار  علمی در نشریه پزشک الکترونیک, بدون نیاز به استفاده از کردیت کارتهای بین المللی امکان استفاده از این سرویس مشهور دنیای نشر مجلات آکادمیک را با قیمت مناسب داشته باشند.

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. با سلام
    آیا امکان استفاده از این نرم افزار به صورت خرید اکانت هم هست؟ منطور استفاده از راهی بجز خرید کریدیت هست.
    لطفا به ایمیلم جواب بدید.

    1. این امکان فراهم شده است که پژوهشگران ایرانی با استفاده از این سرویس انتشار علمی در ” نشریه پزشک الکترونیک ” , بدون نیاز به استفاده از کردیت کارتهای بین المللی امکان استفاده از این سرویس مشهور دنیای نشر مجلات آکادمیک را با قیمت مناسب داشته باشند.

    1. سلام
      تعداد سایت ایرانی هم هستند که با دریافت مبلغی ، مقاله شما رو با سرویس ithenticate چک میکنند ولی بهتر هست قبل از ارسال مقاله از معتبر بودن سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا