دانلود رایگان پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل
پایان نامه بررسی رابطه تمایز اخلاقی شرکت و فروش محصولات از دیدگاه مصرف کنندگان
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
————-
چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه بررسی رابطه تمایز اخلاقی شرکت و فروش محصولات از دیدگاه مصرف کنندگان ” بدین شرح است:
درعصرحاضر،در شرایطی که شرکتها روزبه روز حجیم ترو بزرگتر میشوند بالتبع تاثیر عمده ای برساختار و نظام سود و بقاء میباشد،فراتر میروند ودر تحقق ارزشهای اخلاقی و اجتماعی نقش بسزایی خواهند داشت.مباحث عدالت،محیط زیست و حقوق انسانی ازجمله مباحثی هستند که توجه به ارزشهای اخلاقی را درکسب و کار توجیه میکنند.
یکی ازابزارهای مهمی که دردنیای رقابتی امروزی میتوان برای بدست آوردن مزیت رقابتی جهت بالا بردن عملکرد بخش فروش شرکتها ازآن بهره جست ،ایجادتمایزاخلاقی درشرکتها میباشد.دراین پژوهش سعی شده رابطه تمایزاخلاقی شرکت وفروش محصولات ازدیدگاه مصرف کنندگان بررسی شود.ازلحاظ هدف، این پژوهش ازنوع کاربردی بوده وباتوجه به روش جمع آوری داده ها، روش تحقیق توصیفی ودرمیان انواع روشهای توصیفی ازنوع تحقیق همبستگی می باشد.برای جمع آوری داده ها ازپرسشنامه استفاده گردید.
روش نمونه گیری دراین پژوهش، روش دومرحله ای تصادفی طبقه بندی شده میباشد.مصرف کنندگان شعب انتخابی درفروشگاه های زنجیره ای ایران طیطو،به مورد تجزیه وتحلیل SPSS عنوان نمونه آماری انتخاب گردیدند.داده های جمع آوری شده بااستفاده از نرم افزار قرارگرفت.درنهایت، نتایج پژوهش نشان داد که بین تمایزاخلاقی شرکت و فروش محصولات رابطه معناداری وجوددارد.به عبارت دیگر، تمایزاخلاقی سبب افزایش انگیزه مصرف کنندگان، افزایش تمایل مشتری برای پرداخت هزینه بالاتروکسب مزیت رقابتی برای شرکت گشته ودرکل فروش شرکت را ارتقاء می بخشد.
————-
مشخصات مقاله:
دسته: مدیریت بازرگانی
عنوان پایان نامه : بررسی رابطه تمایز اخلاقی شرکت و فروش محصولات از دیدگاه مصرف کنندگان
قالب بندی : pdf
قیمت : رایگان
.
جهت دانلود رایگان پایان نامه بررسی رابطه تمایز اخلاقی شرکت و فروش محصولات از دیدگاه مصرف کنندگان اینجا کلیک نمایید
دانلود پروژه مدیریت |
.