دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت منابع اطلاعاتی
پایان نامه ارائه الگوی عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری الکترونیکی
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات گرایش مدیریت منابع اطلاعاتی
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
.
————-
چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه ارائه الگوی عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری الکترونیکی” بدین شرح است:
جهت برآورده ساختن اهداف آموزشی و نیازهای یادگیرندگان، توسعه یادگیری الکترونیکی به صورت کاتالیزوری برای موسسات آموزشی و سازمانهای امروزی تبدیل شده است. یادگیری الکترونیکی را میتوان به عنوان محیط یادگیری دینامیک و فوری از طریق استفاده از اینترنت جهت بهبود کیفیت یادگیری با امکان پذیر ساختن دستیابی دانشجویان و یادگیرندگان به منابع و سرویسها، همراه با تبادل و همکاری از راه دور، تعریف کرد. یادگیری الکترونیکی، یادگیرنده ها را با برخی قابلیت های ویژه همانند تعامل، جستجوی قوی، فوریت، تحرک فیزیکی و یادگیری خود سازمان یافته و خود راهبر، آموزش شرکتها، یادگیری شخصی، تکنیک موثر ارائه درس و به دست آوردن دانش پشتیبانی میکند. یادگیری الکترونیکی دارای تاثیر مثبت هم بر معلمان )اساتید( و هم یادگیرندگان می باشد که به صورتی مثبت، مدت زمان توجه آنها، سرسختی یادگیری و آموزش و نگرش آنها به سمت همکاری و تعامل را تحت تاثیر قرار میدهد.
مطالعات گذشته نشان دادهاند که یادگیری در هر جا و هر زمان و دستیابی به اطلاعات و ارتباطات از طریق استفاده از یادگیری الکترونیکی تسهیل میشود. کراتوچویل ۱ ( ۲۰۱۳ ( و آباچی ۲ و محمد ( ۲۰۱۳ ( بیان میکنند که تمام افراد درگیر در یادگیری الکترونیک، علاقمند به استفاده از آن در جهت یادگیری، به دلیل دسترسی قابل انعطاف از نظر زمان، فضا، سرعت و یادگیری مشارکتی آنلاین میباشند.
————-
مشخصات مقاله:
دسته: مدیریت فناوری اطلاعات گرایش مدیریت منابع اطلاعاتی
عنوان پایان نامه : ارائه الگوی عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری الکترونیکی
قالب بندی : pdf
قیمت : رایگان
.
جهت دانلود رایگان پایان نامه ارائه الگوی عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری الکترونیکی اینجا کلیک نمایید
دانلود پروژه مدیریت |
.