پایان نامه رشته مدیریتپروژه مدیریت

دانلود پایان نامه بررسی مدل ارزیابی EFQM در شرکت فنی فتح

پروژه مدیریت : بررسی مدل ارزیابی EFQM و بررسی آن در شرکت فنی فتح

پایان نامه مدیریت جهت اخذ درجه کارشناسی

بخشی از پروژه :
فهرست:

تاپ چارت

چارت سازمانی

تاریخچه شرکت

مقدمه

تاریخچه مدلهای سرآمدی کسب و کار و جوایز کیفیت

تاریخچه بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت و مدل سرآمدی EFQM

مدل سرآمدی EFQM دریک نگاه

بررسی اجمالی مفاهیم بنیادین سرآمدی درمدل EFQM

بررسی اجمالی معیارها در مدل EFQM و نحوه امتیاز دهی

منطق رادار

ابزارها و تکنیک های EFQM

رهبری

ابزار۱/ پرسش سوالات مؤثر بازنگری

ابزار ۲/ مدیریت مبتنی برگشت زنی

ابزار ۳/ مهارت شنیدن اثر بخش

ابزار ۴/ مربی گری خوب و اثر بخ

و …

جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید.

———-

معرفی شرکت (تاریخچه شرکت)

شرکت فتح درسال ۱۳۷۴ به نام تولیدی برادران قاسمی با تولید فندک داخل پیکان شروع به کار نموده و تحولی نو درجهت تأمین نیاز خط تولید شرکتهای ایران‌خودرو و سایپا ایجاد نمود. این شرکت سپس با گسترش کار خود شروع به تولید انواع فندک های مورد نیاز برای انواع خودروها از قبیل پژوه ۴۰۵ و پژوه ۲۰۶ و پراید وغیره …. و ساخت قطعات پلاستیکی جهت  خودروسازی نمود و کلیه محصولات را با کیفیت قابل رقابت با انواع مشابه خارجی و مطابق استانداردهای جهانی ساخته تاحدی که موفق به دریافت لوح تقدیر از وزارت صنایع گردیده است.

شروع به کار این شرکت با ایران خوردرو از سال ۱۳۷۵ با تولید فندک پیکان سرعت گرفت و سپس با شرکت سایپا نیز با تأمین فندک و لوازم پلاستیکی آغاز به همکاری نمود. و با شرکت های ساپکو، زامیاد، دسکو، سایپا آذین، گروه بهمن، سازه های خودکفایی شهاب خودرو. زرین خودرو و هپکو در گذشته و هم اکنون  همکاری داشته است. اغضای اجرایی پروژه های شرکت متشکل از گروهای مهندسین مکانیک مدیریت و تکنسین های مجرب درامور تولید و مونتاژ و ساخت دستگاه های کنترلی می باشد که این کادر توانایی اجرایی هر پروژه ای درحیطه کار این شرکت از طراحی تا ساخت و تولید محصولات را دارد.

این شرکت اعتقاد راسخ نسبت به کیفیت محصولات تولیدی داشته و ساخت ماشین آلات جهت خط تولید و تجهیزات کنترلی و آزمایشگاهی و نیز ساخت انواع فیلسچرهای کنترلی را در داخل کارخانه به وسیله پرسنل مجرب انجام داده است و انواع آزمایش های کنترل کیفی مربوط به فندک اعم از تست دوام – تست حرارت –تست عملکرد – تست ضربه و غیره را با دستگاه های مختلف وبا تناسب استاندارد مورد نیاز درمحل کارخانه انجام می دهد. شرکت تولیدی صنعتی فندک فتح دارای گرید A از شرکت سازه گستر سایپا و گرید B از گروه بهمن گردید B (SOGEDAC90) از شرکت ساپکو بود. و درمرداد ماه ۱۳۸۳ نیز موفق به دریافت گواهینامه بین المللی استاندارد ISOIS16949-2002 از شرکت MIC انگلستان گردیده است).

مقدمه

شمارش معکوس برای پیوستن ما به منظومه تجارت جهانی آغاز شده است، پیوستنی که چندان از روی اختیار نیست. چشم های خبرگان صنعت و اقتصاد این خاک نگران آثار این پیوستن است آیا سازمان های صنعتی ما توان رقابت دراین فضا را دارند؟ درچه معیارهایی ضعیف هستیم؟ سازمان ما چگونه باید باشد تادررقابت پیروز میدان باشیم؟ تفاوت سازمان ما با یک سازمان سرآمد درقیاس جهانی چیست؟ این همان سؤال هایی است که درکشور های صنعتی و پیشرفته امروزی، سال ها قبل و در دوران رکود اقتصاد جهانی، مطرح شد کشورهایی نظیر، ژاپن، آمریکاو کشورهای اروپایی، این سوالات را طرح کردند و کوشیدند که الگویی از یک سازمان موفق و سرآمد ارائه کنند. سازمانی که نیازهای اصلی جامعه را به بهترین نحوه برآورده می‌کند و در این راه سرآمد دیگر سازمان ها است.

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی:  بررسی مدل ارزیابی EFQM و بررسی آن درشرکت فنی فتح
تعداد صفحات پروژه : ۱۱۰
مقطع علمی :  کارشناسی
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: دارد چکیده: ندارد
مقدمه: دارد
تصویر: دارد
منبع: ندارد سال پژوهش: ۱۳۸۵
حجم فایل: ۱٫۵۹ مگابایت
رشته های مرتبط با پروژه:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این پروژه:  مدیریت صنعتی

.

دانلود پروژه :

در صورت تمایل به خرید این فایل به واتساپ ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴  پیام بفرستید

.

مطالب مرتبط:
  دانلود پروژه و پایان نامه مدیریت

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا