پایان نامه علوم تربیتیپروژه علوم تربیتی

دانلود پایان نامه مقایسه عوامل موثر بر فشار روانی در دانشجویان غیر شاهد و شاهد

پروژه علوم تربیتی : مقایسه عوامل موثر بر فشار روانی در دانشجویان غیر شاهد و شاهد شهر تهران

پایان نامه علوم تربیتی جهت اخذ درجه کارشناسی

بخشی از پروژه :
فهرست:

فصل اول

مقدمه

بیان مسئله

پرسشهای تحقیق

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

فرضیه‌های تحقیق

محدودیتهای تحقیق

تعاریف عملیاتی

فصل دوم :

نظریه و تئوریها

پژوهشهای انجام شده در داخل و خارج کشور

فصل سوم

مقدمه

روش تحقیق

جامعه آماری

نمونه آماری

روش نمونه گیری

ابزار اندازه گیری

نحوه جمع آوری اطلاعات

چگونگی گردآوری اطلاعات

روشهای آماری

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل داده‌ها

جداول و نمودارها

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع

پیوست

———-

مقدمه

موضوع اصلی تحقیق بررسی تاثیر فشار روانی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه شاهد شهر تهران نظر شخصی درباره تعاریف عملکرد تحصیلی یعنی سنجیدن عملکرد یاد گیرندگان و مقایسه نتایج حاصله با هدف های آموزشی از پیش تعیین شده به منظور تصمیم گیری در این باره است وقتی از طریق آزمون ها دانشجویان با دانش آموزان سنجش می شوند این سنجش باعث می شود تا عملکرد هابه صورت واقع نمایان شود.

یک تحلیل اسنادی از واکنش ها و عملکرد های دانشجویان به بازدهای تحصیلی آنها فرض می کند که دانشجویان به طور فسخی علل موفقیت و شکست خود را شناسایی می کند و این فراین اسنادی نه تنها در اسناد دادن به علل خاص و واحد از قبیل استعداد، کوشش،‌ دشواری، شانسی و فشارهای روحی و روانی است.

بلکه همین طور در استنباط های مربوط به ابعاد اسنادی از قبیل درونی بودن و قابلیت کنترل نیز وجود دارد بعضی از دانشجویان عملکرد و نتایج تحصیلی خوبی دارند که عموما موفقیت خود را درون سازی می کنند. حال آن که دانشجویان ناموفق براهمیت علی عوامل محیطی تاکید می ورزند اما این الگوی اسنادی ممکن است وابسته به چندین فرایند مربوط به هم از جمله سوگیری های خدمت به خود، خبر پردازی منطقی و ملاحظات خود شناساندن باشد.

اسنادها همچنین به صورتی نظام دار به انتظارات مربوط به عملکرد آینده در یک درس  و تحصیل و همین طور به واکنش نسیت به باز خود دریافتی از آزمون پیوند دارند طیق یک الگوی چند وجهی پیون اسناد روان و عواطف، این روابط میان روان و اسنادها هم در سطح چند وجهی و هم در سطوح واحد به وقوع می پیوندند. به علاوه اسنادها بر رفتار اثر دارند، زیرا بعضی از الگوهای اسنادی منجر به عملکرد ضعیف، کاهش پایداری درماندگی و ناتوانی در طب کمک کارهای درسی می شود. چندین تحقیق نشان داده است که اسنادپس داده به عوامل قابل کنترل و ناپایدار ممکن است عملکردهای تحصیلی را  را پس از شکست تسهیل کند.

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی:  مقایسه عوامل موثر بر فشار روانی بر دانشجویان غیرشاهد و شاهد شهر تهران
تعداد صفحات پروژه : ۱۲۵
مقطع علمی :  کارشناسی
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: دارد چکیده: ندارد
مقدمه: دارد
تصویر: دارد
منبع: دارد سال پژوهش: ۱۳۸۶
حجم فایل: ۱۰۲ کیلوبایت
رشته های مرتبط با پروژه: علوم تربیتی

.

دانلود پروژه :

در صورت تمایل به خرید این فایل به واتساپ ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴  پیام بفرستید

.

مطالب مرتبط:
دانلود پروژه و پایان نامه علوم تربیتی

دانلود پروژه و پایان نامه روانشناسی

دانلود مقالات علوم تربیتی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات روانشناسی با ترجمه فارسی

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا