پایان نامه رشته روانشناسیپایان نامه علوم تربیتیپروژه روانشناسیپروژه علوم تربیتی

دانلود پروژه عوامل موثر بر میزان اثربخشی استفاده از سیستم آموزش مجازی در دانشگاه

پروژه و پایان نامه روانشناسی و علوم تربیتی : عوامل موثر بر میزان اثربخشی استفاده از سیستم آموزش مجازی در دانشگاه

 

بخشی از پروژه :
فهرست:

فصل اول- کلیات تحقیق

۱- مقدمه

۲- بیان مسئله

۳- اهداف تحقیق

۱-۳ اهداف اصلی

۲-۳اهداف فرعی

۴- فرضیات تحقیق

۵- روش تحقیق

۶- روشهای جمع آوری اطلاعات

۷- قلمرو تحقیق

۸- دوره زمانی تحقیق

۱۰- نمونه های آماری

۱۱- استفاده کنندگان از تحقیق

۱۲-محدودیت های تحقیق

۱۳- تعریف واژها و نکات کلیدی

فصل دوم-ادبیات موضوع تحقیق

۱- مقدمه

۲- چشم انداز شغل حسابداری

۳- آموزش مجازی

۴- مدارس اختصاصی در ایالات متحده

۵- اعتبار قانونی مدارس خصوصی

۶- آموزش مجازی آسان

۷- آموزش دانش آموزان مجازی بالغ

۸- شیوه های آموزش افراد بالغ

۹- آموزش حسابداری

۱۰- انگیزه دانشجویان مجازی حسابداری از آموختن

۱۱- آموزش دائمی حسابداری

۱۲- گواهینامه عمومی حسابداری

۱۳- روش های تدریس جاری استفاده شده

۲۱- پیشینه تحقیق

فصل سوم ـ روش تحقیق

۱- مقدمه

۲- بیان دوباره مسئله

۳- روشهای جمع آوری اطلاعات

۴- قلمرو تحقیق

۵- دوره زمانی تحقیق

۶- جامعه آماری

۷- نمونه های آماری

۸- استفاده کنندگان از تحقیق

۹- انتظار تحقیق

۱۰- توصیف علمی از ساختارها و متغیرهای کلیدی

و …

جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید.

———-

بیان مسئله

این حق کارفرمایان می باشد که از کارمندانشان بخواهند که مهارتهای خود را به وسیله آموزش حسابداری از طریق آموزش مجازی ارتقا دهند و باعث رشد آموخته های خود شوند و در طی یک جریان فرآیند آموزش مجازی به عنوان دانش آموز بالغ وارد مؤسسات آموزش عالی شوند و با داشتن دسترسی آسان به اینترنت زمینه یک آموزش مجازی دائمی را برای خود فراهم آورند.

اهداف تحقیق:

۱-۳: اهداف اصلی:

۱- شناخت عوامل موثر بر میزان اثربخشی استفاده از سیستم آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان رشته حسابداری با استفاده از تجربیات اساتید دانشگاههای دولتی و غیردولتی.

۲- استفاده از تدریس آموزش مجازی برای دانشجویان رشته حسابداری به عنوان یک اصل کلی.

۲-۳:اهداف فرعی:

۱- شناخت میزان تأثیر ویژگیهای شغل حسابداری در صورت استفاده از آموزش مجازی برای دانشجویان رشته حسابداری در دانشگاه آزاد اسلامی.

۲- شناخت میزان تأثیر ویژگیهای شخصیتی بر تعهدات دانشجویان آموزش دیده رشته حسابداری در دانشگاه آزاد اسلامی.

۳- شناخت میزان تأثیر تجربیات اساتید تدریس کننده آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی.

۴- شناخت میزان تأثیر مؤسسات آموزش دهنده وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی.

۵- آموزش حسابداری به روش مجازی به عنوان یک روش کم هزینه ساده وآسان.

فرضیات تحقیق

۱- بین میزان اثر بخشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و دانشجویان رشته حسابداری رابطه معناداری وجود دارد.

۲- بین روش تدریس های آموزش مجازی و دیدگاههای اساتید حسابداری رابطه معناداری وجود دارد

روش تحقیق

در این روش تحقیق میزان اثربخشی استفاده از سیستم آموزش مجازی در رابطه با دانشجویان رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و یک روش تحقیق کیفی توصیفی به نام بررسی ارائه نموده است که قابل تغییر و توسعه می باشد و از وسایلی مانند پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات و اظهارنظر و بیانات مصاحبه شوندگان یا پاسخ دهندگان استفاده کرده است تا باعث شود نتایج بهتری بدست آید. متغیرهای اصلی مورد استفاده دانشگاهها و اساتید و دانشجویان و آموزش مجازی می باشند و هم چنین از متغیرهای کمی و کیفی مانند سطوح آموزش عالی دانشگاه ها و یا انگیزه دانشجویان در یادگیری آموزش مجازی و متغیرهای شغلی و دیگر متغیرهای مستقل و یا وابسته استفاده شده است و یکی از مهم ترین متغیرهای آن اینترنت می باشد که نقش بسیار مهمی در یادگیری و تدریس آموزش مجازی دارد.

و یکی دیگر از مزایای این روش تحقیق این است که از طریق پرسشنامه نظرات ۲۲۵ نفر از اعضای هیئت علمی را درباره مزایای استفاده از روش آموزش مجازی برای دانشجویان رشته حسابداری آموزش مجازی جمع آوری کرده است که از آنها به عنوان روش تحقیق های تدریس استفاده خواهد شد و دیدگاه اساتید حسابداری را در رابطه با میزان این اثربخشی ها در رابطه با آموزش مجازی بدست آورده است .

ولی در حال حاضربه خاطر اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی از آموزش مجازی استفاده نمی شود پرسشنامه های تحقیق توسط اساتید دانشگاههای دولتی و غیردولتی تکمیل شده است و البته این نکته لازم است که برخی از اساتید دانشگاههای دولتی و دانشگاه آزاد مشترک هستند که کمک خوبی می تواند به این روش تحقیق بنماید و هم چنین نظرات اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نیز در نتایج تحقیق دخالت شده است و هم چنین از برخی اساتید حسابداری دانشگاه آزاد که در این زمینه اطلاعاتی دارند نظرخواهی به عمل آمده است و برای تجزیه و تحلیل پرسشنامه ها از روشهای پارامتری و غیرپارامتری استفاده شده است .

روشهای جمع آوری اطلاعات

روش معمول جمع آوری اطلاعات همان کتب، مقالات، مشاهدات و سایر روشهای جمع آوری اطلاعات می باشد و در این تحقیق از روش پرسش نامه ای به صورت حضوری استفاده شده است. که این پرسش نامه های حاوی سئوالات در رابطه با میزان اثربخشی استفاده از سیستم آموزش مجازی بین اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی و غیردولتی توزیع شده است و سپس اطلاعات خواسته شده و نظرات اعضای هیئت علمی جمع آوری شده است. لازم به ذکر است که این پرسشنامه شامل دو نوع سئوال دمگرافی و ادراکی می باشد.

قلمرو تحقیق

این تحقیق کلیه دانشگاهها و اساتید و دانشجویان و حتی کسانی را که مشغول تهیه و طراحی و نصب و فروش نرم افزارهای کامپیوتری هستند ر ا شامل می شود و در بر می گیرد.

دوره زمانی تحقیق

یک دوره هفت ساله از زمان پیشنهاد آموزش مجازی تا کنون یعنی از ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۷ را در بر می گیرد ولی آموزش مجازی در ایران سابقه ای سه تا چهار ساله بیشتر ندارد و اما در ایالت متحده از سال ۱۹۹۸ تدریس آموزش مجازی شکل گرفته است و حدود ده سال است که در دانشگاه ها از این روش استفاده می شود..

جامعه آماری

دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های دولتی و غیر دولتی به عنوان جامعه آماری انتخاب شده است.

نمونه های آماری

اعضا هیئت علمی و اساتید دانشکده های دانشگاههای دولتی و غیردولتی و دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان مشهد به عنوان نمونه به طور تصادفی انتخاب شده اند و پرسش نامه ها به طور حضوری بین آنها توزیع شده است.

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی: شناخت عوامل موثر بر میزان اثربخشی استفاده از سیستم آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان رشته حسابداری
تعداد صفحات پروژه : ۱۳۶ مقطع علمی :
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: دارد چکیده: ندارد
مقدمه: دارد
تصویر: ندارد
منبع: دارد سال پژوهش: —-
حجم فایل:  ۲ مگابایت
 پرسشنامه : دارد
رشته های مرتبط با پروژه: روانشناسی  ، علوم تربیتی

.

خرید پروژه :
جهت خرید پروژه ” عوامل موثر بر میزان اثربخشی استفاده از سیستم آموزش مجازی در دانشگاه” بر روی دکمه خرید زیر کلیک نمایید

.

مطالب مرتبط:

دانلود پروژه و پایان نامه مشاوره

دانلود پروژه و پایان نامه علوم تربیتی

دانلود پروژه و پایان نامه روانشناسی

دانلود پروژه و پایان نامه علوم اجتماعی

دانلود مقالات علوم تربیتی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات روانشناسی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات علوم اجتماعی با ترجمه فارسی

.

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– آیدی تلگرام پشتیبانی: collegeprozheh@

– تماس با واحد پشتیبانی: ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴

– ساعات تماس: ۹ صبح الی ۱۸ عصر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا