پایان نامه رشته روانشناسیپایان نامه علوم تربیتیپروژه روانشناسیپروژه علوم تربیتی

دانلود پروژه مقایسه دبیرستان دخترانه دولتی و غیرانتفاعی از نظر میزان برخورداری از ویژگی های سازمان یادگیرنده

پروژه روانشناسی : مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیر انتفاعی منطقه ۲ تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگی های سازمان یادگیرنده

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

بخشی از پروژه :
فهرست:

فصل اول: کلیات تحقیق

تعریف و بیان مسأله

اهمیت مسأله

هدف تحقیق

سوالات تحقیق

تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق

فصل دوم: ادبیات تحقیق

بخش اول: پیشینه نظری تحقیق

سیر تحولات نظریه‌های سازمان ومدیریت

سابقه سازمان یادگیرنده

تئوری یادگیری سازمانی

تعاریفی از یادگیری سازمانی

سازمان یادگیرنده

یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده

نقش مکاتب فکری در سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی

اصول سازمان‌های فراگیر از نظر «پیترسنج»

تفاوت سازمانهای یادگیرنده با سازمان‌های سنتی

بررسی و مقایسه نظریه پیترسنج با نظریه صاحبنظران دیگر

چگونه یک سازمان یادگیرنده با سازمان‌های دیگر متفاوت است؟

اجزای سازنده سازمان یادگیرنده

سازمان یادگیرنده در آینده

راهبردهای ایجاد و گسترش سازمان یادگیرنده

راهکارهای اجرایی سازمان‌های یادگیرنده

مزایای ایجاد سازمان یادگیرنده

و …

جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید.

——–

چکیده

امروزه مفهوم نوینی که با پیچیده شدن محیط سازمان‌ها مطرح می‌شود، مفهوم «سازمان یادگیرنده» می‌باشد. هر چقدر عدم اطمینان محیطی (پیچیدگی وتغییرات محیطی) بالا باشد، سازمان‌ها نیاز بیشتری به دانستن و آگاهی گسترده از عوامل محیطی دارند تا بتوانند خود را با تغییرات و تحولات محیطی تطبیق دهند. سازمان یادگیرنده را نوعی از سازمان به شمار می‌آورند که هدف اصلی آن یادگیری است و آموزش و یادگیری در آن نهادینه شده است.

«سازمان یادگیرنده» در طول زمان می‌آموزد، تغییر می‌کند و عملکردش را متحول می‌سازد. «سازمان یادگیرنده» سازمانی است که عملکردهایش از طریق آگاه شدن و درک بهتر بهبود می‌یابد و اصلاح می‌شود. برای ایجاد و توسعه سازمان‌های یادگیرنده لازم است گام‌های اولیه را از مدارس و ایجاد عادت به تفکر خلاق و یادگیری دائمی در تربیت شوندگان آغاز کنیم.

کسب اطلاعات درست یادگیری در سنین خردسالی و در سالهای نخستین مدرسه شکل می‌گیرد و در طول حیات ادامه می‌یابد. مهارت‌های شناختی درست لازمه پیشرفت تحصیلی و ایجاد رغبت و انگیزه برای یادگیری می‌باشد. یادگیری تنها به سالهایی که در مدرسه می‌گذرد اختصاص ندارد ایجاد فرهنگ یادگیری و تبدیل مدارس به سازمان‌های یادگیری مستلزم نگاهی دیگر به آموزش وبرنامه‌ریزی آن است.

در تحقیق حاضر، حجم نمونه تحقیق ۹۴ نفر شامل ۷۵ دبیر و ۱۹ مدیر بوده که البته این افراد از ۷ دبیرستان یعنی ۲ دولتی و ۵ غیرانتفاعی با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای از جامعه‌ ۲۵ مدرسه‌ای انتخاب شده است. با استفاده از روش تحقیق توصیفی و به کاربردن پرسشنامه‌ای که حاوی ۳۰ سوال ۵ گزینه‌ای بود، دیدگاه دبیران ومدیران دبیرستانهای دخترانه منطقه ۲ شهرتهران، نسبت به یادگیرنده بودن سازمانشان (مدرسه) سنجیده شد …

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی:  مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه ۲ تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگی های سازمان یادگیرنده
تعداد صفحات پروژه : ۱۴۵
مقطع علمی :  کارشناسی
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: دارد چکیده: دارد
مقدمه: دارد
تصویر: ندارد
منبع: دارد سال پژوهش: ۱۳۸۷
حجم فایل: ۳۷۷ کیلوبایت پرسشنامه: دارد
رشته های مرتبط با پروژه: روانشناسی ، علوم تربیتی

.

خرید پروژه :
جهت خرید پروژه “مقایسه دبیرستان دخترانه دولتی و غیرانتفاعی از نظر میزان برخورداری از ویژگی های سازمان یادگیرنده ” بر روی دکمه خرید زیر کلیک نمایید

.

مطالب مرتبط:

دانلود پروژه علوم تربیتی

دانلود پروژه روانشناسی

دانلود پایان نامه روانشناسی

دانلود مقالات علوم تربیتی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات روانشناسی با ترجمه فارسی

.

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– آیدی تلگرام پشتیبانی: collegeprozheh@

– تماس با واحد پشتیبانی: ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴

– ساعات تماس: ۹ صبح الی ۱۸ عصر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا