دانلود رایگان پروپوزال

دانلود رایگان پروپوزال آماده مهندسی صنایع

چند نمونه پروپوزال آماده مهندسی صنایع

 بانک دانلود پایان نامه

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

 آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال

 

۱)

عنوان فارسی : طراحی مدلی برای تقاضای کشش پذیر سفر از یک بزرگراه و تعیین میزان عوارض خودرو های عبوری از آن با در نظر گرفتن ارزش زمانی پول (مطالعه موردی)

عنوان انگلیسی : The design of model for extendible demand of travel of a highway and determine the tolls of passing cars with taking into consideration of time )value of money (case study

 

بیان مسأله :

امروزه در بسـیاری از کشورهای دنیا پروژه های ساخت جاده ها، بزرگراه ها، پل ها و سایر تسهیلات حمل و نقلی، بـا سـرمایه بخـش خصوصی آموزش انجام می گیرد و سپس با اعمال عوارض بر روی همان تسهیلات، هزینه ایـن سـرمایه گـذاری در طول مدت بهره برداری باز می گردد.
مسأله تعیین عوارض جاده ها یکی از این موارد می باشد که دو هـدف کلـی را دنبال می کند: یک هدف کلی قیمت گذاری درون شهری می باشد. اعمال عـوارض، از طریـق نهـادن بـار مالی بر دوش استفاده کنندگان اصلی جاده ها، کمک شـایانی در جهـت کـاهش حجـم ترافیـک مـی کنـد.

عمده هـدف مطـرح در این بخش کاهش شلوغی و پیامدهای منفی آن مثل آلودگی می باشد. در واقع با تعیین عـوارض مناسـب و بهینه، آن دسته از مسافران که با قیمتهای جدید، سـفر خـود را مقـرون بـه صـرفه مـی داننـد از کمان هـای عوارضی شبکه استفاده خواهند نمود و سایر استفاده کنندگان سیستم به طور خودکـار از آن کمان هـا و یـا از کل شبکه حذف شده و بدین ترتیب بار ترافیکی کمانهای خاصی از شبکه کاهش خواهد یافت.

هدف کلی دیگر تعیین عوارض جاده ها به مسئله قیمت گذاری جادههای برونشـهری مـیپـردازد. دربه دنبال مقابل هدف کلی اول، که به دنبال کاهش شلوغی راهها میباشد، این هدف کلی عمدتاً تأمین مـالی پروژههای احداث و تعمیر و نگهداری راهها میباشد. قیمت باالی این پروژههـا، بحثهایی را پیرامون دخالت بخش خصوصی برای ساخت و بهرهبرداری از جاده ها در شبکه حمل و نقلی مطرح کرده است. در مورد علت اصلی رو آوردن به فرآیند خصوصـیسـازی ایجـاد جادهها، عقیدە ی عمومی ذاتا ی میباشد.این بخـش کار را با سرمایه خود ً به این امر است که بخش خصوصی کاراتر از بخش دولت
انجام میدهد و سپس با درآمد ناشی از عوارض در طول چندین سال سرمایه خـود را به همراه سود معین پس میگیرد، و نهایتاً جاده را به دولت تحویل میدهد.

 

دانلود

 

 

۲)

عنوان فارسی : حل مساله دو هدفه باز طراحی شبکه شعب بانکی با در نظر گرفتن رقبا، توسعه و تعطیلی شعب با استفاده از روش برنامه ریزی آرمانی

عنوان انگلیسی : Solving The Restructuring Bank branch network Problem considering competitors, development and closure of branches by Goal Programming method 

 

بیان مسأله :

مکان یابی، تلاشی برای انتخاب بهترین مکان برای آموزش انجام فعالیت هایی است که با امکانات مادی و معنوی موجود، بیشترین بهره وری را در راستای هدف از پیش تعیین شده تأمین کنند. انتخاب یک موقعیت مکانی از بین موقعیت های موجود، نیازمند شناخت و ارزیابی دقیق مناطق با استفاده از مدل ها و ابزارهای مناسب است. نظریه های مکان یابی با قانونمند کردن شاخه ها و عوامل تأثیر گذار در تصمیم گیری و ارائه راه حل های منطقی، تصمیم گیرندگان و برنامه ریزان را در انتخاب مکان یا مکان های مناسب یاری می کنند.

در فرایند تصمیم گیری برای یک مکان احتمالاً اولویت های سیاسی، طبیعی و امنیتی مطرح است. مکان یابی، فرایند تصمیم گیری با دوره زمانی طولانی است، زیرا تعداد زیادی از شاخه های موجود باید آزمایش شوند و نتیجه تصمیمات ممکن ارزیابی شوند. مکان یابی مناسب وقتی آموزش انجام می شود که یک ارزیابی دقیق، همگون و سریع از جذابیت مکان های مختلف برای کاربردی خاص به وجود آید.

یافتن مکان های مناسب برای شروع فعالیت کسب و کار، جزو مراحل مهم پروژه های اجرایی به شمار می رود. مکان های نهایی باید حتی الامکان شرایط و قیود مورد نیاز را فراهم کنند، زیرا نادیده گرفتن آن ها، نتایج نامطلوب به دنبال خواهد داشت.

برای نمونه به مهم ترین این مشکالت، یعنی عدم صرفه اقتصادی و عدم کارایی پروژه ها می پردازیم. اگر در اجرای یک مکان یابی موفق، عوامل مؤثر در ایجاد فعالیت ها در سطم منطقه مطالعاتی بررسی شوند و مکان های مناسب در قالب خروجی فرایند مکان یابی در اختیار مدیران و تصمیم گیرندگان نهایی قرار گیرند، این افراد بر اساس سیاست های موجود و اولویت های هریک از نتایج، گزینه های مناسب را انتخاب می کنند. در مکان یابی صرفه اقتصادی هم مورد توجه است؛ اجرای پروژه در مکان های انتخابی عالوه بر حصول کارایی مورد انتظار، از به هدر رفتن سرمایه گذاری در مکان های نامناسب جلوگیری می کند و باعث کسب سود اقتصادی می شود .

 

دانلود

 

 

مطالب مرتبط:
دانلود پایان نامه و پروژه
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی
بانک موضوعات پایان نامه
دانلود رایگان فرم خام پروپوزال دانشگاه ها
دانلود رایگان فرم خام پروپوزال دانشگاه علوم پزشکی تهران
دانلود رایگان پروپوزال
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
جزوه آموزش تکمیل فرم پروپوزال
چگونه پروپوزال خوب بنویسیم ؟
نگارش فرضیه در پروپوزال
اهداف تحقیق را چگونه در پروپوزال بنویسیم ؟
اشتباهات رایج در نگارش پروپوزال
۱۰ سوال اساسی درباره بیان مسئله در مقاله و پروپوزال
دانلود رایگان کتاب راهنمای نگارش پروپوزال
شیوه نامه ارجاع به منابع در پروپوزال و پایان نامه
آموزش نحوه نگارش پروپوزال – قسمت اول
, پروپوزال مهندسی صنایع ,خرید پروپوزال آماده مهندسی صنایع ,دانلود پروپوزال مهندسی صنایع ,نمونه پروپوزال دکتری مهندسی صنایع ,دانلود رایگان پروپوزال صنایع غذایی ,دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع ,نمونه پروپوزال آماده ,پایان نامه لیسانس مهندسی صنایع ,پایان نامه مهندسی صنایع بهینه سازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا