دانلود رایگان پروپوزال

دانلود رایگان پروپوزال مدیریت فناوری اطلاعات

نمونه پروپوزال آماده مدیریت فناوری اطلاعات

 بانک دانلود پایان نامه

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

 آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال

 

 

عنوان فارسی : ارزیابی و رتبه بندی عملکرد بانک های پذیرفته شده در بورس در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها (DEA_FUZZY)

عنوان انگلیسی : Evaluating and Ranking the performance of accepted banks on bourse in providing Electronic banking services using data envelopment analysis schema.

 

بیان مسأله :

در حال حاضر، جهانی شدن و فناوری اطلاعات در ترکیب با یکدیگر، محیط بانکداری ناپایداری فراهم می آورند که در آن رقبای جدید و نوآور، راه های درآمد بانک ها را تحت تاثیر قرار می دهند. هزینه بالای نیروی کار و رقابتی شدن فضای کسب و کار ، صنایع پرکاری مانند بانکداری را مجبور به خودکارسازی برخی از عملکردهای خود کرده است. تمام سازمان ها به دنبال جذب مشتریان جدید و افزایش رضایتمندی هستند. این مساله به خصوص در بانک ها که در ارتباط دائم با مشتریان هستند، اهمیت ویژه ای دارد؛ و از طرفی رقابت در بین بانک ها و سایر اشکال جذب منابع مالی رو به افزایش است.

لذا ایجاد مزیت رقابتی برای بقاء بانک ها لازم و ضروری به نظر می رسد. شیوه های نوین در ارائه خدمات بانکی، که ارتباط بسیار نزدیکی با تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات دارد، که از جمله عوامل بسیار مهم در ایجاد مزیت رقابتی بانک ها و جذب مشتریان و رضایتمندی آن ها است.

با رشد سریع تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات روش های سنتی، ارائه خدمات بانکی زیر سوال می رود و ضرورت بازبینی و طرح ریزی مجدد فرایندهای کاری در صنعت بانکداری بیش از پیش احساس می شود. در شرایط کنونی، ایجاد و نگهداری شعبه به علت هزینه بالایی که دارد خیلی گران تمام می شود و از طرفی دیگر افزایش بهره وری و درامد ، کاهش هزینه ها و کسب رضایت مشتریان از جمله مزایایی است که باعث شده بانک ها با سرمایه گذاری های کلان به ایجاد زیرساخت ها و گسترش بانکداری الکترونیک بپردازند و به کارگیری آن را یکی از استراتژی های مهم برای بقا در میدان رقابت، حفظ و جذب مشتری در آینده بدانند.

تنوع و تعداد کانالهای عرضه ی خدمات بانکداری الکترونیک مانند کارتهای عابربانک ، خودپردازها ، پایانه فروش ، پایانه شعب ، تلفن و اینترنت بانک و … نشان دهنده تحوالت سریع این فناوری ها در صنعت بانکداری می باشند. این مورد یکی از خصوصیات منحصر به فرد عصر اطالعات و ارتباطات است که باعث افزایش انتظارات مشتریان در صنعت بانکداری شده است همین امر باعث شده که بانکها همواره به شیوه نوین ارائه خدمات بانکی بیندیشند چرا که دریافته اند هیچ حاشیه امنیتی برای آنها در بازار مالی امروزی وجود ندارد و لازمه ایجاد بقاء در فضای رقابتی کسب و کار چیزی جز همگام شدن با تغییرات نیست.

 

 

.

.

مطالب مرتبط:
دانلود پایان نامه و پروژه
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی
بانک موضوعات پایان نامه
دانلود رایگان فرم خام پروپوزال دانشگاه ها
دانلود رایگان فرم خام پروپوزال دانشگاه علوم پزشکی تهران
دانلود رایگان پروپوزال
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
جزوه آموزش تکمیل فرم پروپوزال
چگونه پروپوزال خوب بنویسیم ؟
نگارش فرضیه در پروپوزال
اهداف تحقیق را چگونه در پروپوزال بنویسیم ؟
اشتباهات رایج در نگارش پروپوزال
۱۰ سوال اساسی درباره بیان مسئله در مقاله و پروپوزال
دانلود رایگان کتاب راهنمای نگارش پروپوزال
شیوه نامه ارجاع به منابع در پروپوزال و پایان نامه
آموزش نحوه نگارش پروپوزال – قسمت اول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا