دانلود رایگان پروپوزال مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
نمونه پروپوزال آماده مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
عنوان فارسی : بررسی جایگاه محصولات شرکت کاسترول در بازار نسبت به رقبا در ذهن مشتریان در جزیره قشم در سال ۱۳۹۲
عنوان انگلیسی : Exploration the Position of Castrol Products on the Market to Comparison with Competitors in the Minds of Customers in Qeshm Island in 1392
بیان مسأله :
در طی دو دهه گذشته سازمان های بسیاری به اهمیت رضایتمندی مشتریان خود واقف شده و دریافته اند که حفظ مشتریان موجود، به مراتب کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید است. بنابراین شرکت ها همواره باید ناظر و مراقب تعامل بین خود و مشتریانشان باشند و با شناخت و درک صحیح از نیازها و ارزش های مدنظر مشتریان، کالا و خدمات با ارزشی به آنها ارائه کنند تا با جلب رضایتمندی در آنها وفاداری ایجاد کنند.
امروزه دیگر رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و شرکت ها نباید به رضایتمندی مشتریان دلخوش کنند، آن ها باید مطمئن شوند که مشتریانشان، وفادار هستند. در این پارادایم هدف، برقراری روابط بلندمدت و متقابل با گروههای ذینفع، بویژه مشتریان می باشد، به طوری که مشتریان بیشتری را حفظ و مشتریان کمتری از دست بدهیم.
امروزه، تشدید رقابت در حوزه های تولیدی و خدماتی در سراسر دنیا مشاهده میشود. افزایش رقابت در حوزه های مختلف کامل مشهود است و این عامل حفظ مشتریان و افزایش وفاداری آن ها را در این فضا روز به روز مشکلتر میکند بنابراین تأمین کیفیت خدمات و وفاداری مشتری چالش اصلی و آتی شرکت های فعال در این
حوزه خواهد بود.
مشتریان وفادار دارای مزیت های زیادی اند. آنها معمولا به لحاظ کمک به سازمان ها جهت تعیین جریان قابل پیش بینی فروش و سود، به افزایش درآمد سازمان متمایل بوده ، کالاها و خدمات مازادی را نیز خریداری می کنند. به علاوه مشتریانی که با عالمت تجاری سازمان آشنایی دارند به احتمال بیشتر آنرا به دوستان و نزدیکان خود گفته و درچرخه ی بازخور و ارزیابی محصول سازمان مدنظر قرار می گیرند.
.
.