پایان نامه علوم تربیتیپروژه علوم تربیتی

دانلود پروژه بررسی ملاک های انتخاب دوست در دانش آموزان پسر در مقطع متوسطه

پروژه علوم تربیتی : بررسی ملاک های انتخاب دوست در بین دانش آموزان پایه اول پسر در مقطع متوسطه شهرستان ملایر

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

بخشی از پروژه :
پیشگفتار
می دانیم که رشد مهارتهای اجتماعی یکی از لوازم رشد همه جانبه شخصیت است و پدیده اساسی نوجوانی تهیه شخصیت است. که به شکلهای مختلفی صورت می گیرد. دوستی های نوجوانان بخاطر استقلال و براساس یک نیاز اجتماعی و برای ایجاد روابط سالم و سازنده است. در این مرحله ازسن شخصیت اجتماعی نوجوانان در حال شکل گیری گرفتن است.
رفاقت ها و دوستی ها نقش عمده ای در اجتماعی شدن انان ایفا می کند. البته در تمام مراحل رشد خصوصاً در سن نوجوانی نقش خانواده و اولیاء و مربیان به عنوان تقویت یا تسهیل کننده رشد نباید فراموش شود. به همین منظور در این معقوله تحقیق ملاک های انتخاب دوست از نظر نوجوانان پسر مورد بررسی قرار می گیرد، تا با شناسائی و اشنایی بیشتر با طرز تفکرات دانش آموزان به مورد بهترین ملاک های انتخاب دوست، بهترین و عاقلانه ترین روشهای تربیتی را انتخاب کنیم.
بنابراین جهت تحقیق این اهداف دست به کار تحقیق زده و مقوله حاضر را به پنج فصل تهیه کرده و بهترین ملاک انتخاب دوست را از بین نظرات دانش آموزان پیدا کرده ایم. در جزوه حاضر از منابع مختلفی در زمینه دوست یابی نوجوانان استفاده شده امیدواریم که نتیجه مورد استفاده دوستان و همکاران قرار گیرد.
مقدمه
یکی از سخنان حکیمانه و جامعه شناسانه این است که « انسان با الطبع اجتماعی است.» و این بدان معنی است که انسان بر نهاد پیوستن به همنوعان خود آفریده شده است. و این غریزه ای است که انسان در بطن خود دارد. زیرا انسان به تنهایی قادر به گذشتن از مراحل زندگی در دنیایی که آکنده از ناروائی ها و مالامال از دشواری ها و مقرون به خطاهاست، نیست. و از این رو انسانها ناگریزند به یاری جستن و همکاری کردن برای رسیدن به اجتماعی که در آن بتوان آنچه را فرد از انجام آن ناتوان است انجام داد …

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی:  بررسی ملاک های انتخاب دوست در بین دانش آموزان پایه اول پسر در مقطع متوسطه شهرستان ملایر
تعداد صفحات پروژه : ۱۰۱
مقطع علمی :  کارشناسی
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: ندارد چکیده: ندارد
مقدمه: دارد
تصویر: ندارد
منبع: دارد سال پژوهش: ۱۳۷۳
حجم فایل: ۱۲۶ کیلوبایت
رشته های مرتبط با پروژه: علوم تربیتی

.

دانلود پروژه :

در صورت تمایل به خرید این فایل به واتساپ ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴ پیام بفرستید

.

مطالب مرتبط:

دانلود پروژه علوم تربیتی

دانلود مقالات علوم تربیتی با ترجمه فارسی

.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا